خانه / تسمه آلومینیومی / قیمت فروش تسمه آلومینیومی سری 7000 کارخانه اراک

قیمت فروش تسمه آلومینیومی سری 7000 کارخانه اراک

قیمت فروش تسمه آلومینیومی سری 7000 کارخانه اراک با قیمتی مقرون به صرفه در سایت اینترنتی فروش برای اطلاع خریداران قرار داده میشود.

آلومینیوم فلزی نرم و سبک می باشد که به راحتی به شکل های مختلف می توان آن را در آورد. آلومینیوم بسیار با دوام و مقاوم در برابر عوامل فیزیکی و زنگ زدگی می باشد.

برای اینکه خواص آلومینیوم را بالا ببرند به آن آلیاژ های مختلفی با توجه به نوع کاربرد اضافه می کنند. آلومینیوم گروه 7000 دارای آلیاژ روی می باشد که سبب افزایش خواص آلومینیوم می گردد.

کاربرد آلومینیوم گروه 7000

  • در صنایع هوایی
  • در مواردی که وسیله با عوامل سبب خوردگی در ارتباط است
  • در صنایع سنگین

آلومینیوم گروه 7000 دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد به همین دلیل سبب می شود تا در ساخت ها و ابزار های سنگین مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از سازه های مهمی که از این نوع آلومینیوم استفاده می شود ساخت تسمه آلومینیومی سری 7000 می باشد.

تسمه آلومینیوم چیست؟

تسمه آلومینیوم قطعاتی به شکل حرف L هستند که دارای ضخامت ها و ابعاد مختلفی می باشند. تسمه ها نوعی شمش توپر هستند که در تولید دستگیره و یراق استفاده می شوند.

انواع تسمه آلومینیوم

تسمه آلومینیوم تحت با پرس به فرم های مختلفی در می آید و در دو حالت ساده و سه خط تولید می شوند.

کارخانه ی تولید کننده ی تسمه آلومینیوم

کارخانه تولید کننده ی تسمه آلومینیومی در اراک یکی از تولید کنندگان بزرگ محصولات آلومینیومی نظیر تسمه می باشند که با تولید با کیفیت خود در ایران تمام نیاز های لازم به تسمه آلومینیوم را بر طرف کرده اند.

کارخانه های تولید کننده ی محصولات آلومینیومی مثل تسمه در قطب های صنعتی ایران وجود دارند که با استفاده از مواد درجه یک و ماشین آلات پیشرفته و با در نظر گرفتن استاندارد های روز جهان این محصولات را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می کنند.

کاربرد های تسمه آلومینیوم

  • پوشش سقف های ساختمان ها
  • قرنیز ها
  • ساخت قطعات خودرو
  • مخازن ضد زنگ
  • رسانا های الکتریکی
  • تولید سقف های کاذب
  • تولید قطعات ماشین آلات صنعتی

تسمه آلومینیوم سری 7000 دارای تنوع بالایی در اندازه و ابعاد و نوع آلیاژ می باشد که متناسب با نیاز بازار تولید می شوند. این تسمه ها با قیمت مقرون به صرفه در بازار عرضه می گردند.

نحوه ی محاسبه ی قیمت تسمه آلومینیومی 7000

قیمت تسمه آلومینیومی سری 7000 با توجه به نوع آلیاژ به کار برده شده در آن، قیمت روز آلومینیوم، وزن تسمه، ابعاد آن و … محاسبه می گردد.

قیمت محصولات آلومینیومی متغیر می باشد و روزانه محاسبه می گردد.

قیمت فروش تسمه آلومینیومی سری 7000

کارخانه ی تولید کننده ی تسمه آلومینیومی در اراک این محصول را با قیمت مناسب از درب کارخانه به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می گرداند.

همچنین خریداران در سراسر کشور می توانند برای راحتی بیشتر این محصول را از طریق سایت اینترنتی فروش نیز به صورت آنلاین خریداری نمایند.

نحوه ی اطلاع از قیمت تسمه آلومینیوم جهت اطلاع از قیمت روز تسمه آلومینیومی سری 7000 می توانید به سایت اینترنتی مراجعه نمایید و از قیمت ها قبل از خرید تسمه آلومینیوم مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید.

در صورت سفارش تسمه مورد نیاز خود این محصول در کمترین زمان توسط باربری ها به محل ثبت شده ارسال می گردند.

امتیاز
  • ستاره
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)

درباره ی modir site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by