خانه / پروفیل آلومینیوم آلیاژی / خرید آلومینیوم آلیاژی از کارخانه تولید کننده اراک

خرید آلومینیوم آلیاژی از کارخانه تولید کننده اراک

خرید آلومینیوم آلیاژی از کارخانه تولید کننده اراک از طریق سایت اینترنتی فروش این محصول امکان پذیر می باشد.

آلومینیوم یکی از عناصر پوسته ی زمین می باشد که به فراوانی یافت می شود. این عنصر به دلیل واکنش پذیری بالایی که دارد به صورت خالص در طبیعت وجود ندارد.

آلومینیوم یکی از فلزات ارزشمند و کاربردی در جهان می باشد که بشر از آن در کاربرد های بسیار متنوعی استفاده می کند.

با پیشرفت علم و دانش بشری روز به روز به کاربرد ها و موارد استفاده ی آلومینیوم اضافه گردیده است.

آلومینیوم یکی از فلزات صنعتی می باشد و در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله کاربرد های آلومینیوم می توان به صنایع ساختمان سازی، ساخت هواپیما و فضا پیما، ساخت کابل های برق، ساخت وسایل گرمایشی و سرمایشی، ساخت لوازم خانگی و ابزار آلات و … اشاره کرد.

آلومینیوم فلزی طبیعت دوست است و به صورت کامل قابل بازیافت است و می توان آن را بازیافت و بار ها استفاده کرد.

آلومینیوم دارای خواص بسیاری می باشد که با توجه به نوع کاربرد و محلی که مورد استفاده قرار می گیرد با استفاده از آلیاژ های مختلف خواص ویژه ی آن را تقویت می شازند.

آلومینیوم دارای ظرفیت بالایی می باشد و فلزی نرم و سبک می باشد. آلومینیوم دارای مقاومت بالا نسبت به خوردگی می باشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

انواع مقاطع آلومینیوم آلیاژی

از جمله مقاطع آلومینیومی مهم و پر کاربرد در صنایع گوناگون می توان به پلیت آلومینیوم، میلگرد، پروفیل آلومینیوم، ورق آلومینیوم، تسمه و چهار پهلوی آلومینیوم، لوله آلومینیوم و … اشاره کرد.

از مقاطع مختلف آلومینیوم آلیاژی در مصارف مختلف و صنایع گوناگونی استفاده میشود که می توان به صنایع هوا و فضا، قالب سازی، کشتی سازی، صنایع دفاعی، نظامی و … اشاره کرد.

کارخانه ی تولید کننده ی مقاطع آلومینیومی آلیاژی در اراک مجهز به جدید ترین تکنولوژی روز دنیا می باشند و با کیفیت بالا به اکستروژن محصولات می پردازند.

کاتالوگ انواع مقاطع آلومینیومی و آلیاژ های آن

قطر و وزن هر متر گرد آلومینیومی

قطر ضخامت و وزن لوله آلومینیومی

سایز و وزن تسمه و چهارپهلو آلومینیومی


لیست قیمت آلومینیوم آلیاژی

قیمت آلومینیوم آلیاژی با توجه به موارد مختلفی نظیر قیمت روز آلومینیوم، ضخامت، ابعاد، وزن، آلیاژ، حالت و … محاسبه می گیردد.

لیست قیمت آلومینیوم آلیاژی تولید کارخانه ی اراک با بهترین قیمت و با حذف واسطه ها در سایت اینترنتی فروش به صورت روزانه برای اطلاع خریداران قرار داده میشود.

خریداران می توانند جهت خرید محصولات آلومینیومی خود به سایت فروش معتبر این فروشگاه مراجعه نمایند و از قیمت دقیق محصول قبل از خرید مطلع گردند.

انواع آلومینیوم آلیاژی کارخانه ی اراک

آلومینیوم دارای آلیاژ های مختلف و مقاطع گوناگونی در کارخانه ی اراک تولید می شوند. از جمله آلیاژ های مختلف و مهم آلومینیوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. آلیاژ 1050
  2. آلیاژ 2024
  3. آلیاژ 3003
  4. آلیاژ 4032
  5. آلیاژ 5754
  6. آلیاژ 5083
  7. آلیاژ 6061
  8. آلیاژ 6063
  9. آلیاژ 7075

هر کدام از این آلیاژ ها از عناصر مختلفی تشکیل شده اند و دارای خواص ویژه ای می باشند و در کاربرد های مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

مصرف کنندگان انواع مقاطع آلومینیومی می توانند به آسانی در هر جای ایران که هستند با مراجعه به سایت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند تا در کمترین زمان برای آنها ارسال گردد.

مقاطع آلومینیوم آلیاژی

خرید و فروش و بهترین قیمت آلومینیوم

خریداران در سراسر نقاط کشور می توانند جهت اطلاع دقیق از قیمت روز آلومینیوم آلیاژی به سایت فروش مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش در تماس باشند.

محصولات تولید شده در کارخانه اراک به صورت مستقیم به سراسر کشور ارسال می گردند.

خرید و فروش آلومینیوم معمولا در کلان شهر های مثل تهران بسیار پر رونق می باشد. محصولات آلومینیومی با بهترین قیمت توسط مراکز فروش در سراسرکشور عرضه می گردند.

جهت خرید آسان تر مقاطع آلومینیومی مورد نیاز خود بهترین کار خرید آنلاین از طریق سایت های فروش این محصول می باشد که بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و در کمترین زمان و در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم و خرید چه کاری باید انجام داد؟

برای اطلاع از قیمت روز آلومینیوم و خرید محصول مورد نیاز خود می توانید به سایت اینترنتی مراجعه نمایید و لیست قیمت و اطلاعات کافی را قبل از خرید محصول به دست آورید.

سایت اینترنتی فروش به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی به مشتریان می باشد. مشاوران و متخصصان ما همواره جهت پاسخگویی به مشتریان به صورت شبانه روزی آماده می باشند.

کارخانه تولید تسمه و چهار پهلو آلومینیوم

کارخانه ی تولید کننده ی آلومینیوم آلیاژی در اراک

اراک دارای مهمترین کارخانه های آلومینیوم در سراسر کشور می باشد که به تولید انواع مختلفی از محصولات آلومینیومی مورد نیاز در ابعاد و ضخامت های مختلف می باشد.

کارخانه های آلومینیوم اراک به تولید محصولات با کیفیت و متنوع با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و بهترین متریال می پردازند.

در بخش های مختلف کارخانه ی آلومینیوم اراک از نیرو های انسانی متخصص و با تجربه ای استفاده میشود. در کارخانه تجهیزات آزمایشگاهی و متالوژی جدیدی برای بررسی کیفیت محصولات وجود دارد.

آلومینیوم آلیاژی تولید شده در کارخانه اراک دارای قابلیت رنگ پذیری بالا، شکل پذیری و انعطاف بالا، ظاهری تمیز و زیبا، مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشند.

فرآیند تولید و اکستروژن مقاطع آلومینیومی

امتیاز
  • ستاره
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

فروشنده میلگرد آلومینیوم آلیاژی

فروشنده میلگرد آلومینیوم آلیاژی خوش تراش از کارخانه اراک

فروشنده میلگرد آلومینیوم آلیاژی خوش تراش گروه 7000 مستقیما از کارخانه اراک این محصول را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by