خانه / پروفیل آلومینیوم شیاردار / فروش متری و کیلویی پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

فروش متری و کیلویی پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

فروش پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی توسط سایت اینترنتی فروش این محصول و به صورت آنلاین انجام میشود. جهت خرید محصول می توانید به سایت اینترنتی مراجعه کنید.

آلومینیوم از فلزات سبک و انعطاف پذیر می باشد که دارای ویژگی های بسیاری می باشد این فلز دارای کاربرد های فراوانی می باشد و به فلز صنعتی معروف است. آلومینیوم دارای قابلیت ها و مزایای زیادی می باشد که روز به روز نیز خواص و ویژگی های بیشتر آن کشف می شود.

ویژگی ها و مزایای پروفیل آلومینیوم

آلومینیوم دارای قابلیت بازیافت صد در صدی می باشد که می توان محصولات آلومینیومی را نظیر درب و پنجره های آلومینیومی، شیر آلات و قوطی های نوشیدنی را جمع آوری کرد و آن را در کارخانه های ضایعات آلومینیوم توسط دستگاه های ویژه بازیافت کرد.

بازیافت آلومینیوم بدون از دست دادن خواص این محصول امکان پذیر است و می توان با کیفیت بالا آن را بازیافت کرد و مجددا در تولید محصولات آلومینیومی مورد استفاده قرار داد.

از دیگر مزایا و ویژگی های فلز آلومینیوم انعطاف پذیری، ضد زنگ بودن، عایق، رسانای گرما و الکتریسیته میباشد علاوه بر اینها دارای ویژگی های بسیار فوق العاده ی دیگری نیز می باشد.

قیمت پروفیل آلومینیوم شیاردار مهندسی 45

کاربرد فلز آلومینیوم در صنایع مختلف

آلومینیوم به صورت قطعه هایی با اشکال مختلف تولید می شود و در صنایع بسیاری نظیر ماشین سازی، پتروشیمی ، کشتی سازی، هوا و فضا، بسته بندی مواد غذایی و دارویی و ساختمان سازی کاربرد دارد و تقریبا در همه ی صنایع کاربرد دارد.

تولید و کاربرد پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیومی یکی از محصولات آلومینیومی است که تحت فشار و دمای مناسب طی فرایند اکستروژن و مراحل متعدد به قطعه های پروفیلی در ابعاد و اندازه های متفاوت ساخته میشود و مورد مصرف صنایع قرار می گیرد.

ساختمان سازی و صنعت بیشترین استفاده را از پروفیل های آلومینیومی می کنند و در ساخت درب و پنجره و محصولاتی که وزن و استحکام در ساخت آنها مهم است از پروفیل های آلومینیومی استفاده میشود.

طراحی میز برش چوب با استفاده از پروفیل آلومینیوم شیاردار

ویژگی های پروفیل آلومینیوم شیار دار صنعتی

پروفیل های آلومینیومی در انواع و اشکال بسیار متنوعی تولید میشوند که یکی از انواع آنها پروفیل آلومینیوم شیار دار صنعتی می باشد که در سایز های مختلفی موجود می باشد. از این پروفیل ها در ساخت انواع فریم استفاده می شود.

پروفیل های آلومینیومی شیار دار دارای شیار هایی با سایز های مختلف می باشند با شیار هایی منظم و یکنواخت که دارای وزن سبکی می باشند و در ساخت انواع فریم ها استفاده میشود.

این محصول دارای کیفیت بالایی می باشد و توسط دستگاه های پیشرفته با سرعت بالا متناسب با نوع شمش مورد استفاده تولید میشود.

کاتالوگ پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

نحوه محاسبه قیمت فروش پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی

پروفیل آلومینیوم شیار دار صنعتی به شکل متری و کیلویی به فروش میرسد. این محصول مطابق با نیاز مشتری و در شکل و اندازه های مختلف اندازه گیری میشود و وزن آن محاسبه می گردد.

عوامل دیگری علاوه بر وزن و اندازه بر قیمت پروفیل موثر می باشند که مهمترین آنها نوع شمش به کار برده و نوع آلیاژ استفاده شده در ساخت پروفیل می باشد.

خریداران این محصول می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش مشخصات پروفیل آلومینیومی مورد نیاز خود را ثبت نمایند تا در کمترین زمان تولید و به دست مشتری ارسال گردد.

سایز و وزن طول انواع پروفیل آلومینیوم زیگما شیادار

درباره ی modir site

همچنین بررسی نمایید

قیمت فروش آلومینیوم آلیاژی توپر

قیمت فروش آلومینیوم آلیاژی توپر خوش تراش در بازار تهران

قیمت فروش آلومینیوم آلیاژی توپر خوش تراش در بازار تهران با نرخ روز محاسبه می …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام

Open chat
کمک لازم دارید؟
سلام؛ امرتون را بفرمایید ...
Powered by